Ekim 11, 2012

Yeni Yaptığım Kapıcı Kutusu


    Uzun zamandır yapmak istediğim bir türlü fırsat bulamayıp ertelediğim kapıcı kutusu sonunda bitti... Ham mdf olarak aldığım kutuyu zımpara yapmadan ahşap boyası ile kahverengiye boyadım...



 
 
Daha sonra yazıcıdan çıkardığım dekupaj desenini üzerine dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. Kuruduktan sonra deniz kabuklarına hamur kabartma uyguladım...

Sağolsun ABLAM hamur kabartma yaparken bana çok yardımcı oldu, bana da onu fotoğraflamak kaldı:))





Hamur kabartma işlemi bittikten sonra bir kaç saat kurumaya bırakıp çay molası verdik:)
Kuruma işleminden sonra kabartma yaptığımız objeleri dekupaj tutkalı ile kutuya yapıştırdık ve yine kurumaya bıraktık..Malesef ertesi güne bırakmak zorunda kaldım. Ertesi gün ilk işim hamur kabartma yaptığım desenlerin arası gözüme boş geldiği için boşluklara silikonla kum yapıştırdım. Kutunun yanlarına da stencil uygulaması yaptım... Kuruduktan sonra en son sprey vernik sıktım...






 
 
İlk yaptığım obje olduğu için ben çok beğendim. Eşim de beğendi ama şımarırım diye birşey demedi:)) Hatta daha kapının önüne  asar asmaz, komşulardan biri kapıyı çalıp nereden aldığımı sordu. Ben de kendim yaptım dedim ve ikinci siparişimi aldım. İlk siparişim karşı komşuma:)))

3 yorum:

  1. Bayıldımm gerçekten.ben de son dönemde ahşap boyamaya merak saldım o nedenle merakla okudum yazıyı.hamur kabartmayı ilk kez görüyorum ama.ne olarak satılıyor?bir de vernikli yüzeye dekopaj yapılır mı biliyor musunuz?
    Ben bunu assam apartmanda birileri aşırır diye korkarım vallahi:))
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Valla Ebrucum eşimde apartmandan aşırırlar yada üzerindekileri koparırlar dedi ama yılmadım :)) Tam emin olmamakla birlikte vernikli yüzeye sadece dekupaj yapabilirsin ama boyada yapacaksan zımpara yapılması gerekiyor. Hamur kabartma ise hobi malzemesi satan dükkanlarında dekupaj için kabartma hamuru diye satılıyor.. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil